Jimat semoga berjaya - bagaimana mencari, bagaimana membuat dan bagaimana untuk membeli

Jimat untuk nasib baik adalah salah satu yang paling meluas sepanjang masa: setiap orang yang pernah tinggal di planet kita mempunyai versi jimat mereka sendiri. Artikel ini akan menunjukkan kepada anda cara mengikuti teladan mereka dan memperoleh nasib baik.

Jimat mana yang lebih baik dipilih untuk semoga berjaya

Keberuntungan kecil tidak menyakiti semua orang, dan jimat dengan banyak keberuntungan hanya melakukannya. Dengan itu, kehidupan menjadi lebih baik dalam segala hal, kerana tanpa keberuntungan, perniagaan tidak akan berjaya. Terdapat tiga cara untuk mendapatkan jimat anda sendiri. Anda boleh mencarinya secara tidak sengaja, membuatnya sendiri, atau membelinya. Cara mendapatkan jimat untuk semoga bergantung kepada kekuatan dan kesannya.

simbol keberuntungan semanggi empat daun

Cengkerang, batu dan benda serupa yang dijumpai secara kebetulan boleh menjadi daya tarikan bertuah. Ini termasuk semanggi empat daun - salah satu simbol keberuntungan tertua dan paling terkenal. Sekiranya anda mempunyai semanggi yang tumbuh di dekat rumah anda, anda boleh mencarinya dengan empat kelopak dan bukannya tiga. Ia mesti dikeringkan dan diambil bersama anda agar tidak merosakkannya atau kehilangannya secara tidak sengaja. Peletakan di bawah cabochon yang jelas, misalnya, berfungsi dengan baik.

Selebihnya item yang dijumpai secara rawak biasanya tidak sepenuhnya rawak. Intuisi menunjukkan bahawa batu atau tempurung ini patut diambil. Anda sendiri akan memahami apa yang dapat membawa tuah. Untuk batu, yang terbaik adalah pergi ke sungai atau laut. Jimat yang tidak dijumpai tidak perlu dibersihkan atau dicas. Ada yang melihatnya sebagai hadiah dari kuasa yang lebih tinggi.

Duit syiling bukan sahaja membawa keberuntungan, tetapi juga membawa wang kepada anda. Sekiranya anda dapat mencari duit syiling yang tahun terbitannya bertepatan dengan tahun kelahiran anda, anda boleh mengatakan bahawa anda sangat bertuah. Ia dapat digunakan sebagai jimat, duit syiling akan membawa keberuntungan, terutama nasib baik menanti anda dalam kerjaya dan masalah wang.

Mereka yang tidak bernasib baik dengan penemuan yang tidak disukai lebih suka membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan mereka sendiri. Ini adalah pilihan yang sangat baik kerana item itu juga akan menyerap tenaga anda semasa proses pembuatan. Mereka tidak harus saling membiasakan diri, seperti yang sering terjadi pada produk yang dibeli. Jimat buatan tangan biasanya harus diaktifkan untuk bernasib baik. Biasanya ini adalah konspirasi sederhana. Anda mesti mengecas jimat dengan tenaga anda secara berkala agar tidak kehilangan kuasanya.

Jimat jenis ini merangkumi pelbagai barang kemas yang dibuat sendiri di rumah, beg dengan ramuan dan komponen lain, sebab, gambar, kasut kuda palsu dan barang serupa. Layak memilih pilihan yang pasti anda boleh lakukan. Ramai yang terlibat dalam karya kreatif untuk tujuan ajaib, mengisi objek dengan sihir dan memperoleh bukan sahaja produk yang indah, tetapi juga pembantu ajaib.

Sekiranya anda tidak tahu bagaimana membuat pesona bertuah, mulakan dengan kaedah mudah untuk membuat perhiasan, rantai kunci, atau barang lain. Sekiranya anda tidak memilih kaedah yang terlalu rumit, perniagaan anda akan dimahkotai dengan kejayaan.

Anda boleh membeli hampir apa sahaja hari ini, termasuk jimat dan jimat untuk pelbagai tujuan. Ini adalah cara cepat untuk mendapatkan azimat yang berfungsi dengan baik untuk orang yang sibuk atau tidak kreatif. Walau bagaimanapun, anda harus tahu bahawa azimat yang dibeli memerlukan pembersihan, pengaktifan dan pengecasan tenaga yang wajib. Isi semula jimat secara berkala, baik yang dibeli dan dibuat secara peribadi. Ingatlah bahawa anda tidak mempunyai cara untuk mengetahui jenis tenaga yang dibawa dan tangan yang disentuhnya sebelum anda memperolehnya. Ini adalah kelemahan besar jimat yang dijual di kedai dan pasar.

Cara membersihkan jimat bertuah yang dibeli

Membersihkan azimat dari tenaga negatif dengan air

Segala barang ajaib yang belum anda buat secara peribadi dengan pemikiran positif mesti dibersihkan. Ini perlu kerana, bukannya azimat keberuntungan, anda boleh mendapatkan objek bermuatan yang tahu apa dan dengan tenaganya. Banyak yang telah diperkatakan mengenai fakta bahawa benda boleh membawa tenaga lain.

Pemurnian tenaga negatif berlaku dengan empat unsur. Ini adalah udara, api, air dan bumi. Udara dapat dilambangkan dengan tongkat dupa, yang harus digunakan untuk mengasapkan objek. Pilihan yang baik adalah kemenyan, cendana, pinus, atau pilihan lain dengan sifat pembersih. Anda boleh membuat kemenyan sendiri. Dupa gereja, yang mempunyai sifat pembersih yang kuat, berfungsi dengan baik. Sebilangan orang lebih suka meninggalkan jimat di luar untuk sementara waktu sehingga boleh terkena angin.

Kemudian anda harus memakai jimat di atas api lilin. Sekiranya boleh, buat api dan tahan objek di atasnya. Walau bagaimanapun, ini mesti dilakukan dengan berhati-hati, terutamanya jika dibuat dari kayu, misalnya. Sekiranya tidak boleh membawa objek di atas api, sekurang-kurangnya letakkan di dekat lilin. Lilin boleh menjadi biasa atau gerejawi.

Pesona yang bertuah itu hendaklah dibersihkan dengan air. Sebaiknya bilas dengan air mengalir, mis. B. untuk menahan di sungai atau sungai. Semakin lama anda melakukan ini, semakin kuat kesannya. Sebilangan orang lebih suka menaburkan air suci di azimat, ini adalah pilihan yang baik. Sekiranya tidak ada cara untuk mendapatkan air suci atau sampai ke sumber air semula jadi, anda boleh membilas barang tersebut dengan bersih di bawah air paip yang mengalir. Dan peringkat terakhir adalah menguburkannya di tanah. Ini sukar, sebab itulah kebanyakan orang meninggalkan barang dalam garam semalaman. Garam kemudian dibuang ke luar atau dibasuh ke longkang.

Cara mengenakan jimat untuk semoga berjaya

Memuatkan jimat itu sendiri

Upacara sederhana ini berlaku untuk kedua-dua azimat yang dibeli, untungnya, dan juga jimat buatan tangan. Selepas membersihkan, caj semua barang ajaib jika anda sendiri belum melakukannya. Waktu terbaik untuk ini adalah tengah malam, fasa bulan sesuai dengan tujuan yang dijanjikan jimat. Dalam kes ini, ini adalah daya tarikan, jadi fasa bulan sedang berkembang atau bulan purnama.

Tiga lilin diperlukan. Anda boleh membelinya di gereja atau mengambil yang biasa. Yang pertama tentu lebih disukai. Letakkan lilin dalam segitiga dengan jimat anda di tengah. Kemudian lihat dia dan katakan tiga kali:

Jimat saya sekarang, nasib saya! Nasib baik dan kebahagiaan akan membawa saya masalah dan cuaca buruk akan membawa saya pergi.

Sekarang letakkan jimat anda di tangan anda. Fokus pada tujuan yang anda perlukan pertolongannya. Bayangkan bagaimana dia harus bersikap dan apa sebenarnya yang harus ditolong. Cuba rasakan tenaga mengisi objek di antara kedua telapak tangan anda. Tentukan sendiri berapa banyak masa yang perlu anda habiskan. Sekarang jimat itu sudah siap digunakan, tetapi ia perlu diisi semula dari semasa ke semasa kerana kekuatan objek itu akan digunakan untuk membawa keberuntungan bagi anda.

Cara membuat azimat untuk nasib baik dengan tangan anda sendiri

Jimat DIY

Jimat poket diketahui oleh semua orang, dan anda boleh membuatnya untuk semoga berjaya. Seperti semua karya ajaib untuk tujuan ini, ia dilakukan pada lilin atau bulan purnama. Membuat beg itu cukup mudah. Ia mesti dijahit dari sekeping kecil dan diisi dengan barang-barang yang sesuai yang akan membawa tuah. Beg siap dibawa ke dalam poket atau poket, anda boleh menyimpannya di dalam dompet anda.

Warna kain untuk beg bertuah berwarna merah. Warna ini selalu dianggap warna keberuntungan, wang dan kemakmuran. Sebaiknya pilih kain semula jadi dan juga benang. Semasa membuat beg, fokus pada tujuan yang anda buat.

Tumbuhan praktikal merupakan komponen utama beg ini. Untuk bernasib baik, pilih kulit jeruk, lidah buaya, kulit delima, daun strawberi, pala, daffodil, pakis, bunga apel, hazelnut, daun salam, lumut, biji-bijian, anise bintang, ungu, kayu manis. Sudah tentu, jangan lupa tentang semanggi berdaun empat dan biasa, yang dianggap sebagai simbol nasib baik.

Anda boleh menambah sekeping pirus ke dalam beg, batu ini membawa tuah. Ia boleh menjadi cip, cabochon atau mutiara kecil. Angka-angka kecil yang menggambarkan kasut kuda, shamrock, simpulan bertuah, ikan mas, seekor kumbang dan simbol bertuah lain yang terkenal. Boleh dimasukkan ke dalam poket dengan kaki arnab.

Beg siap boleh dilincirkan dengan minyak pati dari semasa ke semasa, misalnya semasa memuatkan azimat. Kayu manis, teratai, oren, anise berfungsi dengan baik.

Secara umum, semua tanda nasib baik yang berkaitan dengan azimat tidak diciptakan dari awal. Kehidupan moden ini tidak memungkinkan kita memperhatikan perkara-perkara kecil pada masa nenek moyang kita mempunyai berabad-abad di mana mungkin untuk menentukan sama ada sesuatu yang ajaib berfungsi atau tidak.